Jouw tuinmeubel wordt in de meeste gevallen gratis bezorgd én gemonteerd, zodat jij direct gebruik kunt maken van jouw zelf luxe tuinmeubel. Voor levering op een verdieping wordt een meerprijs gerekend. Zie onderstaand overzicht voor de mogelijkheden en tarieven.
Wij werken volgens de Arbo-richtlijn. Dat betekent dat wij de tuinmeubelen alleen leveren op de begane grond óf door middel van een lift op een andere verdieping. Wij tillen de meubelen niet door een trappengat.
-
Voorbereiding levering op verdieping
Leveren op een verdieping is mogelijk in overleg. Geef vooraf duidelijk door dat het gaat om levering op een verdieping. Onze planningsafdeling neemt contact met je op om de levering te kunnen beoordelen. Op basis van de situatie, wordt bepaald of een lift noodzakelijk is op basis van arbo-richtlijnen. Mocht een verhuislift nodig zijn, zijn de kosten voor jou als klant. Het is ook mogelijk om te kiezen voor levering aan de voordeur op begane grond.
-
Tips
• Meet vooraf goed de afmetingen van je tuin, deuren of poorten waar de tuinmeubelen doorheen moeten.
• Controleer de hoeken / bochten waar de tuinmeubelen doorheen moeten en meet ze op.
• Zorg voor een gemakkelijk toegankelijk pad.
Veelgestelde vragen over bezorging & montage
We begrijpen goed dat je veel vragen hebt rondom de levering van jouw tuinmeubelen. Hieronder de meest gestelde vragen op een rij.
Categorieën:
Levering op begane grond
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij leveren en monteren je nieuwe tuinmeubel gratis op de plek waar jij het wenst, op de begane grond, zowel binnen Nederland als België met uitzondering van de Waddeneilanden.
Transport naar een hogere verdieping van de tuinmeubelen is soms mogelijk, neem hierover contact met ons op via info@thuyn.nl of via +31 (0)73 220 22 20. Extra kosten voor het leveren op een andere verdieping zijn voor de klant.
Wij komen jouw meubel bezorgen met een grote vrachtwagen, dus het zou fijn zijn als deze voor de deur kan parkeren. Twijfel je? Neem dan even contact met ons op.
Monteren jullie de tuinmeubelen bij mij in de tuin?
De bezorging van de tuinmeubelen is inclusief montage, zodat jij direct gebruik kunt maken van je nieuwe tuinmeubel.
Kan ik het bezorgmoment van mijn bestelling wijzigen?
We vragen je om bij het inplannen van je bestelling
goed over het bezorgmoment na te denken. Hier stemmen wij namelijk de productie
van jouw tuinmeubel, maar ook al onze routes op af. Wijzigen is mogelijk, maar
alleen ruim van te voren. Wanneer je een wijziging een dag voor levering pas
aangeeft zijn we genoodzaakt om €65,- incl. btw hiervoor in rekening te brengen.